Bendras parduotuvės vertinimas

Atsiliepimų vidurkiai
Bendras pasitenkinimas
9.5 / 10
Pristatymas
9.6 / 10
Aptarnavimas
9.5 / 10
Atsiliepimų pasiskirstymas
Labai gerai:
94.52%
Gerai:
2.76%
Vidutiniškai:
0.69%
Blogai:
0.84%
Labai blogai:
1.18%

Įvertinkite mus

Įvertinkite šiuos kriterijus:
Bendras pasitenkinimas
0/10
Pristatymas
0/10
Aptarnavimas
0/10

Stengiamės laikytis aukščiausių klientų aptarnavimo standartų. Analizuojame kiekvieną nusiskundimą, pripažįstame savo klaidas ir stengiamės jų nekartoti. Labai vertiname klientų pastabas ir pasiūlymus, nes tik taip galime tobulėti patys ir gerinti klientų aptarnavimo procesus.

Geri klientų atsiliepimai yra aukščiausias mūsų darbo įvertinimas. Ačiū, kad esate su mumis!

Visi atsiliepimai pateikiami ir vertinimas atliekamas nepriklausomoje sistemoje

Tomas B.
1.0 / 10
Paskelbta 2017-11-07 16:19:11
Užsisakiau kompiuterį, nurodytas pristatymo laikas buvo lapkričio 3d. Atėjus laikui, kai turėčiau sulaukt žinių iš kurjerio, bandžiau susisiekt su Neriba. Prisiskambinti neįmano, į laiškus neatsako. Paskui išsiaiškinau, kad įmonė bankrutuoja. Ofisas VIlniuje uždarytas. Turėjau visą dieną gadintis nervus, važiuoti į banką su prašymu panaikinti pavedimą, deja, buvo per vėlu. Bandžiau kreiptis į policiją. Maniau liksiu ir be pinigų, ir be kompiuterio. Galiausiai teikėsi parašyti ''atsiprašome už vėlavimą, prekė bus perduota kurjeriui šiandien''. Nei siuntos numerio, nei kada galiu tikėtis sulaukt prekės, nieko. Toliau nesulaukiau jokio atsakymo. Negana to, nesugebėjo sumokėti kurjeriui šiek tiek daugiau, kad pristatytų savaitgali (nes ir taip vėlavo tris dienas). Turėjau laukti pirmadienio. Dėl to turėjau nukelti egzaminus, neturėjau kaip rašyti magistrinio darbo. Todėl ir pirkau kompiuterį čia, nes buvo parašytas greitas pristatymo laikas... Pačiu kompiuteriu esu patenkintas, tiesa, garantija tik du metai, vietoj pažadėtų trijų. NEPATARIU IŠ ČIA PIRKTI.
Bendras pasitenkinimas
1.0 / 10
Pristatymas
1.0 / 10
Aptarnavimas
1.0 / 10
Ineta Butvidienė
4.0 / 10
Paskelbta 2017-11-03 15:49:10
Pristatymas ir aptarnavimas puikus kai perki, bet jei gauni brokuotą prekę, tai nebėra jokio mandagumo o perdavus įrenginį garantiniam aptarnavimui įrenginio nebeatgauni. NEAPSIGAUKITE PIRKDAMI, BE TO ĮMONĖ BANKRUTUOJA.
Bendras pasitenkinimas
1.0 / 10
Pristatymas
10.0 / 10
Aptarnavimas
1.0 / 10
Angelina
1.0 / 10
Paskelbta 2017-11-02 12:55:20
Spalio 2 buvo užsakytas nešiojamas kompiuteris ASUS. Spalio 5, kai prekė turėjo būti pristatyta, paskambina vadybininkas ir praneša, kad pasirodo aprašyme įsivėlė klaida ir kompiuteris be operacinės sistemos. Sutinkame keisti į kitą brangesnį variantą, sumokame skirtumą. Po kelių dienų kompiuteris atkeliauja. Visu pirma sąskaitoje faktūroje nurodytas garantinis aptarnavimas 2 metai, nors aprašyme buvo 3 metai. Paskambiname, pasirodo vėl įsivėlė klaida, kompiuteris su 2 m. garantija. Nesutinku, nes pirkau su 3 m. , tai buvo svarbus kriterijus. Atsakė, kad per 14 d. prekę galima grąžinti, bet po 5 minučių perskambina ir praneša, kad vadovas leido padidinti garantinį laką iki 3 metų. Atrodo viskas susitvarkė, bet pasirodo visos bėdos tik prasidėjo. Paaiškėjo, kad pristatė ne tą kompiuteri, t.y. su skandinaviška klaviatūra. Telefonu dar bandė teisintis, kad nieko čia baisaus, bet nenorėjome pasilikti to ko nepirkai. Spalio 12 įforminame prekės grąžinimo aktą ir vežame kompiuterį į Vilniaus saloną. Sėkmingai priduodame jį ir 14 dienų bėgyje laukiame pinigų, paprastai sakė perveda anksčiau. Kokia gi buvo nuostaba, kai po 12 dienų prisistato DPD kurjeris su tuo pačiu kompiuteriu. Siuntos, žinoma nepriėmėm. Pusantros dienos rašėm laiškus, skambinome, bet niekas neatsakinėjo. Tada nieko nebeliko, tik važiuoti į saloną ir išsiaiškinti kas čia įvyko. Atvykus, pamatėm, kas salonas tuščias, išsikraustęs ir tik lapelis ant durų „NEDIRBAME“. Bandome vėl skambinti visais įmanomais numeriais, visi tyli. Netyčia vienu serviso numeriu atsiliepia žmogus ir pasako, kad nieko nerasite ir kad mums dar pasisekė, kad jis atsiliepė. ????? Kadangi supratome, kad vyksta negeri dalykai, sekantis mūsų sprendimas buvo važiuoti iš Vilniaus į Kauno saloną ir ten ieškoti tiesos. Atvykę į Kauną, radome betvarkę salone, suverstas prekes, 2 pasimetusias darbuotojas, kurioms matomai buvo uždrausta kažką sakyti nepatenkintiems klientams. Išdėstę savo situaciją, kad vietoj pinigų už grąžintą prekę, atkeliavo siuntinys, kurio nelaukėm, reikalaujame grąžinti pinigus. Darbuotoja pasikviečia direktorių ir jis tiesiai šviesiai pasako, kad įmonė likviduojama, jokių pinigų nebus, nes sąskaitos areštuotos, ir kad mes dar turime džiaugtis kad turime kompiuterį, kuris tuo metu net nebuvo pas mus, o gulėjo DPD terminale, kaip nepriimta siunta. Per tas dvi savaites nuo grąžinimo buvome įsigiję jau kita kompiuterį iš Topocentro ir antras kompiuteris su skandinaviška klaviatūra mums tikrai buvo nereikalingas. Žodžiu, išvažiavome be pinigų, bet su pažadu, kad pakartos siuntą. Tokie vat reikalai su ta Neriba.lt (tuo pačiu Fortakas, asusshop.lt, dellshop.lt, ishop.lt, hp24.lt, lenovo24.lt) Po 2 dienų pasirodė straipsniai DELFI ir 15min ir pirmieji atgarsiai iš nukentėjusių pirkėjų, kurie susimokėję negauna prekių. Pasirodo Neriba.lt direktorius ir akcininkas Darius Partauskas tokiu būdu likviduoja įmones jau ne pirmą kartą.
Bendras pasitenkinimas
1.0 / 10
Pristatymas
1.0 / 10
Aptarnavimas
1.0 / 10
Algirdas Ziogas
1.0 / 10
Paskelbta 2017-11-01 10:20:07
Esate perduoti Vartotoju teisem, uz ignoravima ir pinigu negrazinima.
Bendras pasitenkinimas
1.0 / 10
Pristatymas
1.0 / 10
Aptarnavimas
1.0 / 10
Roberta Kučnskaitė
4.3 / 10
Paskelbta 2017-10-25 13:13:51
Pirkau krovimo stotelę, gavus ją ir bandant naudoti su originaliu iphone kištuku - neveikia. Į du elektroninius laiškus neatrašė, o skambinant darbo metu telefono nieks nekelia. Nežinau kaip bus su galimybe grąžinti. Kol kas esu labai nepatenkinta. Pliusas tik už greitą pristatymą.
Bendras pasitenkinimas
2.0 / 10
Pristatymas
10.0 / 10
Aptarnavimas
1.0 / 10
Edvinas Nacevičius
5.3 / 10
Paskelbta 2017-10-24 14:07:41
Skambinau gal 10 kartų, niekas neatsiliepė.
Bendras pasitenkinimas
5.0 / 10
Pristatymas
10.0 / 10
Aptarnavimas
1.0 / 10
Martynas Buinevičius
5.3 / 10
Paskelbta 2017-10-21 06:50:29
Kai eina kalba apie apmokėjimą - valio, šnekam. Kai bandai pasiteirauti apie prekės pristatymo būseną - nulis emocijų. Preke esu patenkintas, kaip ir prieš 5 metus, su AsusShop.lt, ten ir pagalba atitinkamai suteikiama. Neriba, kaip bendra galva visų parduotuvių, galėtų pasitempti ties klientų aptarnavimu internetu.
Bendras pasitenkinimas
5.0 / 10
Pristatymas
10.0 / 10
Aptarnavimas
1.0 / 10
Eimantė Sebestijonė
1.0 / 10
Paskelbta 2017-10-20 12:36:28
Padariusi uzsakyma ir atlikusi apmokejima, buvau informuota, kad preke galesiu atsiimti spalio 18d. Antra diena istisai skambinu visais nurodytais telefonais, girdziu tik atsakyma "Visi ekspertai siuo metu uziimti. Jusu telefonas uzregistruotas, perskambinsime jums"....jokio skambucio taip ir nesulaukiau. Parasiau elektronini laiska-tyla. Panasu kad kontaktai nurodyti tik tam kad butu...Su kazkuo susisiekti tiesiog neimanoma...Jus zmoniu gal bijot ar kas yra? Ar cia panasu i auksciausia klientu aptarnavimo standarta? Man tikrai ne...Daugiau niekada nieko nepirksiu sitoje parduotuveje ir niekam nerekomenduosiu...
Bendras pasitenkinimas
1.0 / 10
Pristatymas
1.0 / 10
Aptarnavimas
1.0 / 10
Vygintas Domarkas
1.0 / 10
Paskelbta 2017-10-05 10:44:31
Nesusisiekiate 2 dienas, nors kas kartą pažadate perskambinti per valandą. Prekės išsiuntimas vėluoja 3 dienas.
Bendras pasitenkinimas
1.0 / 10
Pristatymas
1.0 / 10
Aptarnavimas
1.0 / 10
Donatas
1.0 / 10
Paskelbta 2017-10-04 07:20:29
Isirenki kompiuteri sumoki poto paskambina pasako kad trusta windosu nors aprasyme ideta kad yra. Pasiulio susimoketi dar 130 euru nu zodziu be riekalo sugaistas laikas. Jie aprasymas neatinika tikroves gal vertetu pataisyti ir neklaidinti zmoniu.
Bendras pasitenkinimas
1.0 / 10
Pristatymas
1.0 / 10
Aptarnavimas
1.0 / 10
Alma Irena Trilupaitienė
1.0 / 10
Paskelbta 2017-09-28 10:00:18
Asusshop - tai, pasirodo, brokuotų sendaikčių parduotuvė, kuri pelnosi iš klientų kišenės pardavinėdama neveikiančias prekes, už kurių kokybę garantuoja ir jie, ir gamintojas!
Bendras pasitenkinimas
1.0 / 10
Pristatymas
1.0 / 10
Aptarnavimas
1.0 / 10
Live Chat Software by Kayako